Tugceonrdml_ 5.5 aylık oldu kızım destekli oturuyorum 2 aydır falan ama henüz dönmeye başlamadı evde fizyoterapistin gösterdiği egzersizlerin hepsini yaptırıyorum sizler neler yapıyorsunuz birbirimize fikir verelim