Elifduru11 4 aydır falan kullanıyorum, faydasını görmedim lakin belli bir zararını da görmedin nötrm şuan 🥴 bende migren ataklarım için kullanıyorum benim çok dirençli hiçbir migren ilacı fayda etmiyor iğne serum relpax migrex falan son çare bunu kullanalım dedi faydası olmadı , bir senelik raporum var bir sene kullanacağım migreout ve bu ilacı bundan önce sibellium ve 5 6 ilaç daha denedim , hatta psikyatriye kadar gittim antidepresan bile denedim hiçbiri fayda etmedi migren ataklarıma doktorum botox yapalım dedi