Hey123 23 aylık oğlum 10 gün önce parkta düştü kolunu kırdı. Buğün kontrolü vardı kayma olmuş Dr düzelir belirsiz olur merak etmeyin dedi ama inanasımız gelmedi Var mı böyle durum yaşayan Kayma olup düzelen oldu mu Kaç gğn alçıda kaldı biza 6 hafta dediler
Elika00 Hey123 kayma varsa yanlış kaynar. Kemiğin kendi kendine düzelme şansı olacağını sanmıyorum. Başka bir doktora götürün belki doktor farklı birşey anlatmak istemiştir diye düşünüyorum. Korkutmak istemem ama yanlış kaynarsa tekrar o kemiği kırıp tekrar kaynamasını bekliyorlar. Vaktiniz varken başka bir doktora da götürün bence
Ellidokuzece Hey123 facebookta ortopediye sorun diye bir sayfa var sahibi ortopedi doktoru ona özelden yazın hatta filmlerini gönderin hemen cevaplıyor ne yapacagınızı söyleyebilir
Kucak_esra Zynp0 bizde aynı durumdayız sizin nasıl oldu acaba ne kadar süre alcida kaldi şuan iyilestimi
Zynp0 Kucak_esra hala alçıda canım 2 hafta oldu bugün önğmüzdeki hafta tekrar kontrol edilecek biz 3 4 farklı doktora attık röntgen resimlerini bu şekilde kaynarsa sıkıntı yok dedi hepsinde ameliyat için kaymanın belirli bi milimi geçmesi gerekiyomuş inşallah sıkıntısız atlatırız
Kucak_esra Zynp0 bizimde perşembe aldılar perşembe gidicez ilk kontrolüne alcidan hemen sonra röntgen cekmislermiydi bide benimki çok hareket ettiriyor kolunu ya seninkide öylemi yanlış kaynamaya sebep olurmu ki
Hey123 Uygulamayı aktif kullanmadığım için mesajları şimdi görüyorum Hiçbir sıkıntı çıkmadı bizde şükür Herşey yolunda 6 hafta kaldı alçıda Alçı çıkınca dr dikkatli olun başka çocuklar ile yalnız kalmasın aynı yerden tekrar kırılabilir dşye uyardı
gulbendoga18 Hey123 Merhaba. Benimde şuan 2 yaşındaki kızımın kolu kırık. 3 hafta alçıda kalacak. Çok hareket ettiriyor birde sabit şekilde tutmuyor kolluk tülbent falan hiç taktırmıyor ne yapacağımı şaşırdım. Sizin baya olmuş ama görünce yazmak istedim belki görüp cevaplarsınız