Tulay52ayd Bebeğim 4 aylik mem reddi yaşıyoruz. 5 dakika anca emiyo bırakıyo. Sonra diğer göğsümde de öyle..etrafa bakıyo bana bakıyo göğsümü tutturamıyorum. Sizde yaşadınız mı veya benim.gibi yaşayan varmi. Siz neler yaptınız nasıl aştınız bu durumu