Bahar88 ilaç şirketiyle görüşün . Benimde mutfağımda vardı. Işığı kapatınca yayılıyorlardı bir açıyordum yerler hep onların yavruları duvarlar da onlarla doluydu. Zaten gece yarısı tezgaha bakamıyordum tezgah gözükmüyordu böceklerden. Bende çok çektim her yerden çıkıyorlardı o kadar çok korkuyorum ki tekrar çoğalırlar diye. Bizde üç dört kez ilaçladık kendimiz fayda etmedi hatta daha çok bağışıklık kazandılar. Sonra ilaç şirketi ile görüştüm geçen yaz geldiler evi ilaçladılar jel gibi bir şey ile o ilaçtan bir ay sonra yok oldular. Siz kendiniz ilaçlamayın yanlış ilaçlama onları daha çok çoğaltabiliyor. İlaç şirketi ile anlaşın hemen geliyorlar. Biz o zaman 250 TL ödemiştik ve evden de çıkmadık gerek yoktu çünkü. Belediye bişey yapmıyor diye biliyorum, eğer binanızda yayılmışsa ancak öyle müdahale ederler. Diğer türlü ilaç şirketi ile anlaşın