Merhaba arkadaslar
Benm kizim 54 günlük ve anne sutu veriyorum henuz mama takviyesine gecmedim gelisiminin iyi oldugunu soyledi doktorum gunde 3 yada 4 kez cis yapio bazen gunde 2 kez kaka da yapiyor ama bazen 3 gunde 1 yapiyor degisiyor.
Bebegim doyuyor mudur ? Bunu nasl anlarim ? Memede durmayi hep istiyor bu doymadigindan mi yoksa orada bebekler huzurlu ve guvende hissettignden mi ? Yardimci olur musunuz ?