Cs1879 bir kez Dr den rapor çıkartmak yetiyor canim . Sağlık ocağı yeniliyor raporu sürekli . Benim oğlum için Dr bir kez cikarti raporu hastane uzak diye evimin altı sağlık ocağı iniyorum mamamiz bitti hocam diyorum yazıyor hemen rapor yenileme oluyor 😘