mybabyboy59 hemen kalbinizi karartmayin. Belki vitamin eksikliği, ya da başka bir ilaçla çözülecek sorunu vardır.
Bir sürü sorunla ugrasmissiniz, bebek bu sorunla uğraşırken kendini yeterince geliştirmemiz olabilir.
Şoyle düşünün, bizim bir yerimiz agriyinca başka birşeyle ilgilenebilyor muyuz
Norolojiye dengesi için bakacaklar. Allah’ın izniyle tedavisi olsun inşallah.
Gelişim sonrasında kolay, oyunla ilgiyle, aktivitelerle hemen yetişir.dert etmeyin.