Merhabalar hepinize. Oğlum 28 aylık oldu. Ve son 1 haftada aniden huy değiştirdi. Yapma etme deyince laf dinlerdi şimdi asla zapt edemiyoruz. Durduk yere sinir krizleri geçiriyor. Gücümüz yetmiyor o anlarda🥲 aynı şekilde gece uyurken aniden bağıra çağıra ağlayarak uyanmaları başladı. Kendini yatağın içinde ordan oraya atıyor kafasını vuruyor vs. Ve uyku düzeni komple gitti. Uyumak istemiyor ona da krizler geçiriyo🤦🏼♀️Aynı şeyleri yaşayan oldu mu? Bu 2 yaş sendromu mu sizce?