Merhaba anneler, kızım 15 aylık. Üstte 4 dişi altta 2 dişi 9. Aydan sonra peşpeşe cıktı uzun bir süre öyle kaldı. Geçen hafta ishal, hafif ateş vs diş geliyor diye tahmin ettim bir baktım sol arka azı dişi cıkmıs. Önler hala aynı duruyor. Bu diş anormalliği mi sizce yoksa olağan bir durum mu? Daha önde alt 2 varken azı dişi cıkması ürküttü