sunflower01 3 ay 25 günlük bebeğim var normal doğum candır yaaa son anda sezeryana dönüş yaptı doktorum öyle anlaşmamistik her neyse sezeryanla oldum diye mi regl olamıyorum ne zmaan olcam ben ?😢😔😪
Bebekle_birgun sunflower01 sütünüzden dolayı öyle oluyordur kimisi 1 sene olmazmış ben 2.5 aylıkken olmuştum.
pasaklisinkukuli sunflower01 sezeryanla ne alakası var süt üretimi yumurtlamayı baskılıyor gece beslenmesi azalınca olursun adet
edafmo sunflower01 normal doğurup olmayan da var sezeryanla alakası yok. Sezeryan oldum 40ım çıkmadan regl oldum. Bazı insanların 1 seneye kadar olmadığı oluyor doktorlar normal karşılıyor bu durumu
ipekmms Sezeryan doğum yapalı 4 ay oldu ilk reglım dün oldu yalnız biraz fazla geliyor daha geç olanlarda var çokta takılmayın derim :)
Nevasedaa sunflower01 Doğum yaptiktan iki ay sonra regl oldum bazıları emzirdiği için birkaç sene olmayabiliyormuş.
pasaklisinkukuli sunflower01 mesela ilk aylar iki saatte bir emiyor üç aydan sonra o dört beş saate cıkıyor o zaman daha az emzirmiş oluyorsun bu hormonda gece daha cok üretiliyor süt az üretilince yunurtlama oluyor ve adet oluyoruz
Topisko sunflower01 canım ben normal doğum yaptım.4 ay sonra adet oldum. Ama 1 yıl da olmasan normal. Sıkıntı yapma. Vücudun yeni yeni toparlaniyor.hazir olduğun zaman olursun adet. Bukadar düşünme
sunflower01 Topisko teşekkür ederim balım saolasin inşallah olurum ya Benim normalde düzenliydi adetim de o yüzden sorun ettim
Topisko sunflower01 benimde coknduzenliydi. Asla gecikmez yada önden olmazdı. Ama doğumdan sonra bozuldu düzen. Sürekli gecikme yaşıyorum. Ve çok az kanamam oluyor. Üstelik normale göre de uzun sürüyor. 😐. Doğum herşeyi değiştiriyor