sm_goktugada merhaba arkadaşlar ben sezeryan oldum ilk çocuğum sezeryan da yapışıklık olmuş o yüzden ikinciye hamile kalmam zorlaşıyormış acaba böyle bişey başına gelen yada şu doktora gittim hamile kaldım ddediğiniz Van da doktor ismi var mı ?
ElifDurucuk sm_goktugada benim başıma böyle bir şey gelmedi, doğumumu yapan doktorumdan çok memnunum. Hatta arkadaşıma tavsiye ettim o da o doktora gidiyor memnun kaldı. Akdamarda Şakir Aydoğdu