Ecegerginn Kızlar merhaba, elektrikli otomatik anakucağı almak istiyorum. Hangi marka önerirsiniz kullanananlar varsa yardımcı olur musunuz ?
Deletedmom_110 Ecegerginn 20 şubatta aldım ürünümü satıyorum çok memnunum oğlum bir süre kullandı şimdi binmiyor durmuyor 3.5 aylığız tertemiz kutusuyla Bagi uykucu sinekliği vs var
Melis1706 Ecegerginn Ben bebegime almadim gorumcem almisti onda denettirdim sevmedi iyikindedim almadik.bazi kiralama siteleri var bence oyle bi hafta falan deneyin oyle alin cunku cok pahalilar
Ecegerginn haticey25080404 baktım söylediğiniz ürüne ama kararsız kaldım. Fazla yer kaplıyor falan diyenler olmuş
Ecegerginn Elin34 tabi çok güzel ürün ama fiyatı biraz pahalı. Ama gerçekten kalitesine değer yorumlar vardı
Ecegerginn @“NuruKelam”#p25576106 söylediğiniz ürün baby Plus comfort ile aynı mı ? Googleye yazdığımda öyle çıkıyor 
haticey25080404 Ecegerginn evet Buda çok güzel ama benim ki bundan. Çok memnun kaldım elim ayağım resmen https://www.trendyol.com/baby-plus/comfort-otomatik-salincak-bej-p-4319117
Aselzumraannesi Ecegerginn joie serina 2 in 1 ana kucağı kullandım bebeğim kolikti çok fazla faydasını gördüm şuan 4.5 aylık oldu ben geç keşfettim 2-2.5 aylık felandı aldığımızda bende Satmayı düşünüyorum eğer düşünürseniz