Ipek222 Yarim_Kilo_Kiyma çok benzer birşey yaşamışız normal doğum diye konuşurken son kontrolde haraketleri azaldığı için hemen ertesi sabah sezeryan dedi doktorum benim de bebeğime tembel bebek dediler yorgunla aynı mı bilmiyorum tabi ama çok şükür bi sıkıntımız olmadı sizin de benzer olunca şaşırdım ☺️
Lalekalbur20 Erva1234 benimde normal olacaktı fakat kızım gelmek istemedi ve hiç sancı hissetmedim o yüzden mecbur 40+6 da sezaryene alındım Hiç bir sorun yaşamadık çok şükür.
Morvy Erva1234 yaa olsa benimkinde sorun olurdu. Bana suni sancı verdiler saatlerce çatalda can çekiştim resmen kızımın kafası yamuk geldiği için çıkamadı sonra sezaryene alındım. Bence o insanlardan uzaklaşmalısınız hiç iyi niyetli insanları değiller.