Normal doğuma zorlanma derken! Aslında kötü bir teşvik değil ama doğum şekli özel ve zaruri durumlar dışında kişiye bırakılmalıdır.
Ben normal doğum olarak hazırlandım hep, ama zorunlu sezaryen oldum maalesef. Oğlumun kalp atışları çok düştü doktor riske atamayız dedi zorunlu sezaryena alındım gece yarısı. Ama yorgun doğdu oğlum. Belki diretseydim normal doğum diye daha farklı sonuçları olabilirdi. Hamd olsun bir sıkıntımız olmadı