Deryamaysa Arkadaşlar tek başıma taşındım ev yerleştirdim biraz ağıra zorladım istemeden dikiş yerim hafif dışlıyor kanama akıntı yok batikon sürsem dinlensem geçer mi
Balllllanne Deryamaysa benim de 2 ay oldu arada o sızlama oluyor akıntı falan yoksa normal bence zorlayınca üşütünce de oluyor
Annesininyavyusu O ağrılar devam ediyor soğuk aldığın zaman ağır tasidigin zaman bazen birden de ağrı giriyor bende sezeryan oldum çocuğum bir buçuk yaşında bazen hala olur