curlymama Merhaba arkadaşlar, Size birşey danışmak sormak istiyorum. Oğlum 3,5 yaşında 1.5 ay önce geniz eti ameliyatı oldu fakat hiç bir değişiklik olmadı hayatımızda. hala çok sık hastalanıyor ve agzı açık uyuyor. Bu konuda bilgisi olan var mı?
SevgiLina_ curlymama krese gidiyor mu benm kizimda ocakta ameliyt oldu 3 bucuk yasnda krese basladi yeni hep hastayz
Ccansuu curlymama biz de geçen sene olduk kızım 2.5 yaşındayken 9 ay rahat ettik sonra yine hasta olma be ağzı açık uyuma horlama başladı tekrar gittik doktora geniz eti yok burun etleri şiş alerjik dedi şimdi alerji bölümüne götüreceğim boşuna ameliyat oldu gibi