Kızlar merhaba bebeğim şuan 9 buçuk aylık anne sütü alıyor mamayı asla kabul etmiyor ek gıdayada başladık ama geceleri çok fazla uyanıyor ve sütüm yetersiz kaldığı için çok uyanıyor. Biberon ve mamayı asla kabul ettiremiyorum gece kaşıkla bişey vermek istediğimde ise daha çok ağlıyor ne yapacağımı bilemiyorum mama yada biberon konusunda fikri olan varsa yardımcı olabilir misiniz 🥹