Bizim de alt 2 diş çıktı fena ısırıyor. O kadar ısırıyor ki tepki vermemek mümkün değil. Kızınca ağlıyo, tepki vermemeye çalışınca da oyun zannedip ısırıp çekiştiriyor. Emzirmeye korkar oldum acıdan. Silikon uç almak istemiyorum çünkü biberon kullanmıyo onu da ısırıyo bu sefer daha çok ısırma ihtimali var. Napcam bilemiyorum.