6 ay 15 günlük, son 1 haftadır bizde de aynı huysuzluk. Gece ağlayarak uyanma, inleme,
4-5’te sabah olmuş gibi uyanma, asabiyet, çığlık atma, bebek arabasında gezerken bile mutsuzluk… uygulamaya göre atak haftası göstermiyor ya bizim aslında😅 ama durumlar aynı çıldırmak üzereyim 🥲