Arkadaşlar merhaba, bebeğim 2 aylık. Yoğun bakımdan 13 günlükken çıktıktan sonra ultrason istemişti doktorumuz. Yaptırdık ve çocuk nöroloji doktoru bebekte kavum septum pellicidum varyasyonu izlenmekte diyor. Bu konuyla ilgili bilgi sahibi olan var mı ?