Bebegim bi hafta sonra bes aylık olacak. Ben 6 aylıkken ya da 10 gün kala falan tadımlara baslamayı düşünüyodum. Fakat doktorumuz ek gıdaya baslayabilecegimizi, hazır oldugunu söyledi. 15 gün tek ögün 3 gün kuralıyla sebze verecegim. Bugun kabakla basladık verdigim her kasıgı ya agzında tuttu ya da geri cıkardı 😛 zaten hapur hupur yemesini beklemedim tabiki. İlk verince kasıga atladı biraz zorlayınca aglamaya basladı ben de bıraktım. Varmı yeni baslayanlar benim gibi, sizlern nasıl gidiyor