2-prensannesi Snmylmz6-- büyük oğlumda 5 aylıkken başlamıştım küçüğü 8 aylık ilk defa bugün verdim beğendi
2-prensannesi mrsjale eşim sütlü olanını almış muzlusu tahıllısı falan da var ben dişçiye gideceğim için mecbur olduğumdan verdim çünkü formül mama sevmiyor iyi ki de vermişim doktor antibiyotik verdi ve ilacı kullandıktan sonra 2 saat emzirme dedi
mrsjale 2-prensannesi benim oğlum formül mama da kullanıyo ancak ben arı mamayı çok duydum daha muhallebi kıvamlı oluyor galiba dimi
2-prensannesi mrsjale evet onu istediğin gibi ayarlayabilirsiniz muhallebi yada formül mama kıvamında tamamen size kalmış
mrsjale 2-prensannesi ek gıdaya geçtik simdilerde formül mamayı kesip arı mamaya geçmeyi düşünüyorum da muhallebi kıvamında veririm hem ek gıdaya daha yakın bi mama galiba o yüzden . Teşekkür ederim bilgi için 😊