Lulukbebek geldim geldim, az önce kitapla peşimden dolaşıyordu da yazamadım 😂
34 aylık benim kızım, haziran 2020 doğumlu
konuşması aktif sayılır 2li cümleleri var bir süredir
kaka yapınca pis oldu diyodu ama bezi çıkartmak gibi bir düşüncesi yoktu
ramazanın geçmesini bekledim sinirlerimin yıpranmaması için 😂
dün öğlen uykusundan uyanınca bezi çıkardım, bak altında bez yok artık tuvalete yapıcaz dedim
ramazandan beri ara ara klozet aparatıyla oturtturuyordum hiç lazımlık düşünmedim tabi klozete oturmasaydı alırdım o ayrı
bezi çıkardıktan yarım saat sonra ilk kez götürdüm yapmadı, ilk 2 sefer altına yaptı döktüm dedi
sonra 2 kez tuvalete denk getirdik
2 kezde büyük tuvaletini yaptı ama yaptıktan sonra pis oldu diye geldi, bugünde 1 kez yine altına yaptı ama normal zaten şuan için
sabah ilk kalkış, öğle uykusundan kalkış ve 2 diğer sefer toplam 4 kez tuvalete yaptı bugün 3 kezde kaçırdı
ben fark etmeyeceğini, fark etse de umursamayacağını düşünmüştüm öyle çok gözü açık bi çocuk değil ama beni şaşırttı valla ne yalan söyliyim 😂
bence sizde başlayın, yarım saatte götürün, ilk çişten sonra yarım saat, yapmadıysa 10 dkda bir. sık sık sorun var mı diye
ben alıştırma külodu kullanmadım bez gibi zaten anlamı olmuyor
gece külot giydirip yatırdım, namaza kalktığımda ıslanmışı üstünü değiştirip geri uyuttum
4-5 güne ya tutar yada gelince uyanır diye tahmin ediyorum şuan