Avvaaksu sana verebileceğim tek tavsiye zorlama asla ama asla zorlayıp üstüne gitme ben yemiyo diye 8 ayından 1 yaşını geçene kadar çok zorladım zorladıkça hiç birşey yemez oldu düşün aç yattığını bilirim sonra kendi haline bıraktım yemek istermisin uzattığımda yerse veriyodum istemiyosa vermiyodum sonra yemeğe başladı şimdi yiyo maşallah nazar değmesin 🧿 tabi o süreçte çok doktora götürdüm raporlu mamalara kadar hepsini denedim iştah için takviye bile kullandım ama bi faydasını görmedim. Ne zaman zorlamayı kestim o zman yedi Alalhıma bin şükür 🙏 yemeyen çocuk çok zor inşallah tez zamanda iştahı açılır.