5 ay 12 günlük kızım Niye böyle ya kimse bize 5. Ayda sıkıntı var demedi. 😢Uykuya geçiremiyorum ne gece ne gündüz yatağa yatırdığım an ağlıyor ağlıyor kaldırmadan da sakinleşmiyor. Hiç bişeyden mutlu olmuyor sürekli mızmızlanıyor oynatmaya çalışıyorum 2 dk sürmüyor sıkılıyor ağlıyor napcam bilmiyorum tek iyi yani beslenmeyi reddetmesi geçti