Merhaba kızım 4 aylık oldu emmek istemiyor ağlıyor ayakta gezerek emziriyorum bazen öyle de emmiyor sürekli ağlıyor uyumak istemiyor kucağımdan bırakınca da ağlıyor gazını çıkarıyor kakasını yapıyor onlarda bir sıkıntımız yok sütüm mü yok diye sağıyorum sütüm de var anlamadım neden böyle yapıyor yaşayan var mı böyle bir sorun