Ecrinada35 Arkadaşlar merhaba 14 günlük Bebeğim var emziriyorum , bu dönemde bitki çayı içebiliyor muyuz yeşil çay adaçayı hibisküs gibi .. Normal Doğum yaptım ama hala ödemler duruyor belki yardımı olur diye düşündüm . Bilgisi fikri olan var mı aceba