Nursenayasin Arkadaşlar göğsümde bir şişlik var içerde top gibi sanki süt kırılması diye birşey dediler ama daha önce yaşayan varmı varsa nasıl geçti ??
Kayra_68_aksaray Nursenayasin bendede oldu agri varmi ılık bi duş aldım duş esnasında masaj yaptım sis yere sonrada bebek emdi tamamen boşalttı birde sıcak termos koydum yumusadi
Kayra_68_aksaray Nursenayasin duşu biraz uzun sürdürün gogus kısmını suyun altında tuttum fiskiyenin masaj gibi oldu