Gizem011 Anneler bebeğim 6 aylik oldu ek gıdaya geçtik ama şuan kabızlık sorunu yaşıyoruz sizinde başınıza geldi mi neler yaptınız bebeğim çok zorlanıyor
YaseminAren Gizem011 evet bagırsak calusıyor bunları yıyınce kabzlık gecıyo ama ek gıda dobemı sık sık kabız oluyor