Poly-ana seninanonim Hayır çekme kağıt gördüğü yeri unutmaz. Nakite ihtiyacın yoksa kalsın düşükken satma
benaslindayohum seninanonim canım ben ast şehmus palayı takip ediyorum o söylemişti bu ay çıkın düşecek seçimden sonraki süreçte toparlanacak diye zarardaysan ve vaktin varsa bekle derim
Poly-ana seninanonim Farketmez ki uzun vade yatırdıysan eninde sonunda değişim olsa bile siyasi düzen oturunca yine artacak 7 bin az para değil niye zarar edesin
[silindi] seninanonim yatırdığın şirketler sağlamsa çıkma. Hele ki o paraya ihtiyacın yoksa kesin bekle(zaten borsaya ihtiyaç olan para yatırılmaz da). İlla yükselir
Poly-ana seninanonim Tamam işte artmasını bekle diyorum bende 7 binin yerine gelsin zarardayken kağıt mı satılır sen bilirsin yine de
anestod seninanonim ben zarara girmedim ama kârim aşağı düştü tabi. Kumbara olarak kullandığım için çekmeyi düşünmüyorum zor durumda kalmadıkça. Daha çok dalgalanır seçimden dolayı diye düşünüyorum.