Hayrie Bir kaç gün sonra 8 aylık olacak bebeğim yeni yeni emeklemeye başlıyor amaa öne değilde arkaya gidiyor neden acaba bilen varmi ve Nezaman öne gider ☺️🤔
Egiskom Hayrie Bebekleri bir rahat mı bıraksak acaba 🥲 Bende dahil çoğu anne böyle, bebekleri bıraksak ne zaman ne istiyolarsa yapsalar daha mutlu olcaz bence
Hayrie Egiskom haklısınız ama dışarıdan gelen sesler bak başkasının bebegi ondan küçük söyle böyle yaparmış diyorlar en birinci kayinvalidem söylüyor benide endişelendiriyor
Egiskom Hayrie bizim tanıdığın 6.5 aylık kızı dedede diyor, alkış yapıyor benim oğlum 7 aylık yapamıypr henüz, anca tükürüyor. 😂 Ama gelişimi iyi olduğundan hiç kafama takmadım yapar elbet diyorum