Duygu3737 Merhaba kızlar 6. Ayımızı tadımlarımızı bitirdik artık kilomuz biraz düşük ek gıda da güzel kilo yapacak tarifler besinler nelerdir tavsiyeniz var mı ?
Ucansupurge Duygu3737 protein ve sağlıklı yağlar Yumurta,yoğurt,peynir, kefir,et, tavuk,balık,tahin,avocado,zeytin Ceviz vb
Duygu3737 Ucansupurge biz daha 6 aylık olduğumuz için işte tavuk balık et falan yiyemiyoruz yani yumurta yoğurt meyveler sebzeler falan yiyoruz ama bunlar ne kadar kilo yaparki diyorum pirinç unu falan mı yapsam
Ucansupurge Duygu3737 Pirinç unu kadar sağlıksız birşey yok. Ayrıca kilo önemli birşey olsaydı dünyada obezler baş tacı olurdu Kendi kararın tabi. Kilo aldirmaya calismaktansa, nasıl sağlıklı beslerimi araştır bence gelecekte ki karşılaşacağı hastalıkların temelleri bu dönemden başlıyor. Ay tadım ayı zaten öğünlere +7den sonra geçiyorsun. Tadimlar bitince Et,tavuk,kemik,ılık suyu vs verebilirsin.
Ucansupurge Duygu3737 şuan için değil ama +7den sonra verebilirsin. Dişlere gerek yok zaten damaklari var 🤗 minicik minicik doğrayıp verebilirsin kuş gözü şeklide. Etli çorba yapabilirsin mesela Ayda direk pirzola yada tavuk budu şeklinde eline vermistim ben yemese bile oynayıp emmesi bile yeter