Bende de sizdeki gibi oluyor, bebeğim 5 aylık oldu, bebeğim büyüdükçe daha fazla süt içtiği için ağrılarım azaldı, dışarı çıkarken sağılan sütler çok iyi oluyor, dışarda emzirmek zor olduğu için sağdığım sütleri biberona koyuyorum, Biberonu da mama termosuna, o şekilde dılarda acıktığı zaman bebeğime veriyorum, göğüslerim sütten çok ağrıdığı zaman ılık duşa girip masaj yapıyorum çok iyi geliyor, sütte biraz sağılmış oluyor ılık su ile :)