Babbb Merhaba. Kafamı karıştıran bir hususla karşınızdayım kızlar 🫠🫠 sütümüzü dolaptan ( buzluktan değil normal buzdolabında) çıkarttıktan sonra kaç saat içinde tüketmeliyiz ? Yine 3 saat hakkımız var mı ?
incitomm Babbb evet çıkarttıktan sonra 3 saat içinde kullanabilirsiniz Buzlukta 3 ay Dolapta 3 gün Oda sıcaklığında 3 saat Bunlar Max değerler 🌺