Bilgiliannee 10 ayın içindeyiz bu ay basıp ayağa kalkmaya başladı koltuklardan ama ucuyla duruyor düzelir başta öyle olur diyor etraf ama elimle tutup yürüttüğümde de aynı mesela arada bir tam düz basıyor değişir düzelir mi kızlar ya 🙃
Aslicamm Bilgiliannee çabuk.ayaklanan bebeklerde görülebiliyomus benim oğlum da başta parmak ucu basiyodu ama yürümeye başlayınca tam başladi ama ben hiç yürüteç kullanmadım kullanan kuzenimin çocuğu hala parmak ucunda yürümeye devam ediyo
Bilgiliannee pasaklisinkukuli Evet ama yürütece koyup dümdüz basan arkadaşlarımın bebekleri var aslında ama onlar nasıl oluyor anlamadım bayadır koymuyorum zaten iki ay bindi o da zorda kaldıkça
Melis1706 pasaklisinkukuli yurutece sadece ayakla bindirmiceksiniz ortopedik ayakkabiyla yapacaksinjz
Bilgiliannee pasaklisinkukuli Denerim canım ayakkabıda da aynı bakalım düzelir illa ki ama ben sabırsızca biraz da sanırım 😊
Bilgiliannee gizemlili Ne yapabilir ki canım doktor yeni yeni Şuan ama daha devam ederse götürürüm de
gizemlili Bilgiliannee doğru egzersiz yöntemi tavsiye edebilir canım ortapeye yönlendirebilir. Öyle yürürken bir videosunu çekip gittiğinde gösterebilirsin muayenede yürümezse
Bilgiliannee aselliyam23 Öyle mi canım bende başta öyle olabiliyor diye duymuştum daha basmaya başlayalı zaten 15 gün oldu nerdeyse yeni yeni o yüzden düzelir diye düşünüyorum ☺️
ikicocukcokcocuk Bilgiliannee Benim kızımda yürüteçten dolayı parmak ucunda yürürdü ayakkabıda bile parmak ucunda basardı uyarırdım düzeltirdi şimdi 2yaşına girecek düzeldi yani uzun zamandır yok parmak jcunda yürümesi
Bilgiliannee ikicocukcokcocuk Ne kadar sürdü ki canım sende bu durum 2 yaşındaymış doktora falan götürdün mü
Bilgiliannee gizemlili Sağol canım durayım bakayım daha 15 gün oldu olmadı basmaya başlayalı biraz daha durup ona göre hareket ederim
32_elisa Bilgiliannee ortopedi doktoru. Bize 8 yaşına kadar basabilir normal dedi o yaştan sonrasi sıkıntı dedi zamanla duzeltiyorlafmis
Bilgiliannee 32_elisa Allah Allah öyle miymiş valla yaşayalım görelim inşallah öyle basmazlar tabii de 🥹
ikicocukcokcocuk Bilgiliannee Kontrolü vardı sadece söyledim doktora oda yürüteçten dolayı olur Düzelir zamanla demişti dedigi gibi de oldu 14-16 ay arası son buldu sanırım tam hatırlamıyorum ama