Merhabalar 🍀 iki doğumdan kalan toplam 30 kg var. 67 kilo ile hamile kaldım bırısını vermeden bır daha hamiş kaldım ve kılolar bana kaldı. Diyette yapsam veremıyorum ve ıstahımı konrtol edemıyorum.kullanıp memnun kaldıgınız zayıflama cayı var mı acaba 🙏🏻