Benim bebeğim de ilk doğduğunda kulak memesi kıvrımlıydı doktora götürdüm genetik denildi ama hiç alakası yoktu genetikle ve şuan 9 aylık düzeldi kıvrımlılığı geçti yani bu her bebekte olan bişe ve zamanla kendiliğinden düzeliyor kafaya takmayın ben çok takmıştım çünkü 🤭