Zey21 kesinlikle katılıyorum algıları en açık olduğu zamanda beyinlerini köreltiyorlar. Birde tv sadece konuşma geriliği yapıyor sanıyor herkes. Hayal kurma ve oyun kurmada geri kalıyorlar, hiperaktif, yeme bozukluğu olan, hırçın, saldırgan, tahammülsüz, sabırsız, sosyal becerileri zayıf, hareketsiz bir çocuğa dönüşüyor ve anneler bunu o aylarda farkedemiyor maalesef herşeyi 2 yaş sendromuna bağlıyorlar.