funda_29 Selam hanımlar , Benim bebeğim 13 aylık doğduğundan beri Aptamil kullanıyorum ama bebeğim biraz zayıf yemesi vs iyi bu aralar bebelac kullanın bebeğe kilo aldırıyor diyor herkes doğrumu kullanan var mı bebrlac
livanurvealpinannesi61 funda_29 bebelac gold kullandım güzel kilo aldırmıyor 12 aylıkken günde 5 6 kez mama içerdi ayda 100 gr zor alırdı. 6 cı aydan sonra mamalar pek kilo aldırmıyor.
silad70 funda_29 hiç memnun değilim fiyatı düşük diye doyurma oranı da düşükmüş bebeklerim doymuyor bildiğimiz bier bitmez başka mama alıcsm
MeteYmen_Annesi Bebelac sade kullanıyoruz biz çok memnunuz önceden de bebelac gold kullandık baya memnunuz yari her mama ama her bebeğe yaramıyor yaraması önemli