Elatasci96 Selam kızlar kızım 7 aylık olacak fakat ne day duruyo ne adim atiyo ne emekleye biliyor ne de kafasını tartablyo sizce normal mi endişeliyim biraz onun yaşıtları evin içini dolanıyor benim meleğimde hiç bisy yok 😔
Sevda6767 Elatasci96 ayakta duramamasi emeklememesi çok normal ama başını tutamıyor mu o kısmı anlamadım
Esracim Elatasci96 emekleme adım atma geç olabilir ama şimdiye kadar kafasını tutabilmesi gerek. bir çocuk doktoru ile gorusun
bebisimbenm Elatasci96 1ogljm 9 bucuk aylik emekledi 11 aylik yürüdü ama başını dik tutmasi ve oturuyor olmasi kritik donemler dr'nuz ile görüsseniz iyi olur canm
Mhtp557 Elatasci96 benim kızım hiç sürünmeden 13 aylıkken yürüdü örümceği bile yitemiyordu hala da kızım ağır çocuğun kendiyle alakalı birazda her çocuk bir olmuyor ki 2. Kızımda aşırı hareketli
Asmin12 Benim kızım 9 buçuk aylıkken emekledi suan 10 buçuk aylık ayağa kalmaya başladı bence bi sıkıntı yoktur her cocuğun gelişimi farklı
Elatasci96 bebisimbenm çok zayıf acaba ondan da olabilir mi cidden kafam karışık 🤔 otururken de kambur oturuyo kucağımda kendi asla oturamyo
bebisimbenm Elatasci96 canım 8. aya kadar oturmasi gerek dio doktorlar bunun takibini yapmalısın ama bazi bebekler de tembellikten yapio 😊 insallah sorun yoktur
Muhammedtrn Elatasci96 doktoru değiştirin madem bişey yok diyor. Kendi başına oturuyor olması lazım sağlık ocağına ne zaman gitsek hep soruyorlar kendi başına oturuyormu pozisyon değiştirip tekrar denge sağlıyormu diye.. Bunları ay olarak yapması gerek vakit kaybetmeden başka bi dr görünün.
Cemremmmmm Elatasci96 kiloyla alakası yok.bebeğini yüz üstü yatır kafasını kaldırabiliyor mu onu takip et.kollarından güç alabiliyormu.başını tutmalı dik oturt eline bir oyuncak al ve yukarıda tut oyuncağı kafasını kaldırıp bakabiliyor mu.eğer bu dediklerimi yapabiliyorsa bu dediklerimi sık sık yap.eğer yapmıyorsa farklı bir doktora daha görün.
Defnem_ Elatasci96 kiloyla alakalı olabilirmi bende onu düşünmeye başladım benim kızım 6 aylık arkadaşımın kızı 5 aylık o çok kilolu baya kilolu benimki zayıf destekli çok güzel oturuyor benimki oturamıyo destekli bile denge kuramıyo ama onun dışında o bebekten daha hareketli başını tutuyo yüzüstü dönüyor bende bugün onu düşündüm acaba kilodanmı diye
Elatasci96 Cemremmmmm canim öyle yapabiliyor ama kafası hala sanırım ağır geliyo kızıma tam tartamıyor ve dedigm gibi otururken kambur oturuyo zaten normal halinin üzerine fln koysak desteksiz yapamıyor desteksiz olursa bi yana düşüyor birde az önce yere koydum emeklemiyor ama arka arkaya gidyo ve döne döne bi yere varıyor
Cemremmmmm Elatasci96 iyide daha erken bu söylediklerin için güzelim.kafasını benim söylediğim gibi yapabiliyorsa korkma.dik oturmalar için zamanı var.benim komşumun oğlanda hala dik oruramıyor yedi aylık.kafasınıda kaldıracak merak etme bol bol egzersiz yağ sen yüz üstü yatır.
Yelda0861 Elatasci96 merhaba zaman kaybetmeden çocuk nörolojiye gidin lütfen normal çocuk doktorlarında zaman kaybetmeyin
ceylinece Defnem_ kiloyla ilgili ama ağır bebekler daha geç hareket ediyorlar daha grç emekliyorlar yürüyorlar oturuyorlar