Merhabalar, bebeğim 5ayını doldurduktan sonra doktor kontrolunde artık tadımlara başlayabileceği söylendi. (Sadece anne sütü ile besleniyor) 3gün kuralı ile yoğurttan başladık. Günün herhangi bi vaktinde ufacık tattırıyorum.
Anlamadığım konu şu, tadımlar bittiğinde emeceği süt yerine öğün mü yemiş olacak.Ne kadar yemek ne kadar süt alacak kafam çok karıştı.