Merhaba
Kızım tam bir aylık benden ona nezle geçti dün doktora gittiğimizde burun akıntısı yoktu ama bugün hapşırdıktan sonra akıntısı başladı. Daha önce yaşayan var mı hastaneye falan yatırmamıza gerek olur mu? Nasıl geçer doğal yollarla normale göre biraz az emiyor çünkü