Benim sütüm yok çok aZdı ve bitti . Bebeğime sma kullandım kabız oldu. Hipp kullandım gaz ve kabız oldu. Doktorum conformil kullan dedi 1 haftadır kullanıyorum kakası ishal gibi sünüyor . Mukuslu gibi kullanıp böyle durumla karşılaşan varmı lütfen cevap verir misiniz . ? Mama dan ötürü sünebilir mi ? Bebebim 3 aylık olcak 1 hafta sonra