emayy ozge28 müşteri temsilcisi olarak iş başvurusunda bulundum yarın görüşmeye gidicem acaba şartları nasıl önceden bilgi almak istedim
ozge28 emayy evlendigim ilk sene ben kendime de çalıştım ihlasin yetkili servisinde hatta geçen yine aradılar ama oğlum küçük olduğu için gitmedim.Sabah 8 akşam 6 asgari ücret+prim oluyor.Haftanin 6 günü çalışma pazar günleri izin oluyor :)