Seda-dmrts 3 buçuk aylık bebeğime 2 gün öncesi aşı yaptırdık özel aşıları sonrasında çocuk uyumak istemiyor emmek istemiyor huysuzkanıyor . Normal mi bu böyle yaşayan var mı aşıdan kaynaklı mı farklı bişey mi var
findikbrnlu0_ Seda-dmrts 4.Ay atağı😩benim oğlanda da 3 bucuk aylıkken basladı 4ün bitimesine 1 hafta kala atak bitti düşünün😂😫
whitechocolatemochaa Seda-dmrts mutluresim.com a girin görseli yükleyin altta bağlantı çıkıyor onu kopyalayıp buraya yapıştırın
Seda-dmrts findikbrnlu0_ sonra 5. Ay atağı 😂 aşılar da hep atak haftalarına denk geliyor bitmiyor anacım bu anaların derdi