Her yörede var mıdır bilmiyorum bakla. Çok severim hamilelik ve emzirme döneminde yasak diye okuduğumda bu zamana kadar yemedim. Kızım bir yaşında ve emziriyorum. Geçen hafta iki defa azar azar yedim şükür bir sıkıntı olmadı bugün de evde kendim yaptım doyumluk yemeyi düşünüyorum. Yiyen var mı bişey olmaz artık değil mi?