Ygthn Son iki aydır fena şekilde saçlarım dökülüyor. Evin her yeri saçlarımla doldu. Kel kalacağım yakında bu gidişle. Doğum yapalı 4 buçuk ay oldu. Saç dökülmesine çözüm bulan var mı acaba?
Kuzumveben Ygthn geciyor zamanla merak etmeyin benimde 4.aydan 6.aya dek dokuldu kab degerlerime bakildi eksik bisey cikmadi sizde isterseniz bi kan degerlerinize baktirin cokta kafaya takmayin gecici
Gunes_kiz Ygthn 3 ay 9 gün oldu doğum yapalı hapaz hapaz saç dökülüyor saçlarımı kestirdim ama yine dökülme devam ediyor. Galiba çocuk emzirdigimiz için bize bi vitamin filan kalmıyor. Doktorda tahlil yaptırıp kanıma ve vitamin değerlerime baktircam.
Burcu35 Ygthn Kan değerlerinize bi baktırın ama mutlaka ne yaparsanız yapın dökülüyor. Hamilelikte dökülmeyen saçlarla beraber dahada çok dökülüyor sonra kendiliğinden geçiyor bebek saçlar geliyor yerine 😊