Dogum yaptığıma 11 ay oldu hala adet olamadim bu 2 doğumum, ilkinde 3 ay sonra olmuştum, randevu aldim kontrole gitmeyi duşunuyorum kan degerlerime bakar mi yoksa belli bi süre olmamasi normal mi bekliyelimmi der acaba yaa aranizda ayni durumu yaşayan var mi