Gzdmn fazla canim once emzir baktin araniyo hala doymadi mama yap.ben 30 ml veriyodum bazen 40 ta oluyodu yine ac birakmamaya calis ama fazla da verme.her aranmasi acliktanda olmiyabilir.bizim doktorumuz "emzir sonra gogsunun bosaldigini anladiktan sonra mama ver" demisti ondan sonra da yine hala araniyosa emzik ver dedi.bu sefer onunu alamazsin midesi genislerse hep cok ister.bu da kilolu bi bebek demek.Allah korusun obezite falan olmaz insallah